פורום פורום דיני עבודה
ימי מחלה ע"פ חוק
שלום
אם אדם חלה ביום שישי [או בשבת] ומחלתו נמשכה עד יום רביעי, ממתי מתחילם לספור את הימי מחלה?
מיום שישי? שזה אומר שביום ראשון הוא כבר היום השלישי למחלתו, אם כן, תשלום המעסיק הוא 50% וביום שני זה יהיה כבר 100%.
או שמתחילים לספור את ימי המחלה מיום ראשון?
תודה רבה
