פורום פורום דיני עבודה

ימי מחלה ע"פ חוק

שלום אם אדם חלה ביום שישי [או בשבת] ומחלתו נמשכה עד יום רביעי, ממתי מתחילם לספור את הימי מחלה? מיום שישי? שזה אומר שביום ראשון הוא כבר היום השלישי למחלתו, אם כן, תשלום המעסיק הוא 50% וביום שני זה יהיה כבר 100%. או שמתחילים לספור את ימי המחלה מיום ראשון? תודה רבה

הוספת תגובה להודעה