פורום פורום דיני עבודה

הרעת תנאים

אני עובד במקום העבודה כבר כשנתיים ומתחילת תפקידי במקום היה לי קושי בהגעה למקום העבודה בימים מסוימים שבהם נדרש ממני להגיע מוקדם (כפעם או פעמיים בשבוע), לאחר שיחה עם המנהל הוחלט שבימים אלו אני אעבוד מהבית וכך זה נמשך שנתיים. ההסכם הזה ניתן לי בעל פה וכעת רוצים לבטל לי אותה. האם מדובר בהרעת תנאים?

הוספת תגובה להודעה