פורום פורום דיני עבודה

הורדת קרן השתלמות

שלום האם הורדת הפרשות לקרן השתלמות לעובד נקרא הרעת תנאים? בתנאי שההסכם בוצע בעל פה ולא בהסכם עבודה בכתב

הוספת תגובה להודעה