פורום פורום דיני עבודה הורדת קרן השתלמות שלום האם הורדת הפרשות לקרן השתלמות לעובד נקרא הרעת תנאים? בתנאי שההסכם בוצע בעל פה ולא בהסכם עבודה בכתב הוספת תגובה להודעה שם: כותרת: תוכן: ברצוני לקבל התראה על תגובה להודעה זו לכתובת המייל אימייל: