פורום פורום דיני עבודה
הרעה בתנאים/ החלפת בעלים
היי אני עובד מחסן והחברה החליטה שאת המחסן (ספציפי) הם מעבירים לחברת קבלן החברה משלמת לי משכורת ב1 לחודש בהעברה בנקאית בעוד שהחברת קבלן רוצה לשלם לנו ב9 לחודש בצ׳קים אנחנו כעובדי מחסן לא רוצים לעבור לחברה החדשה רוצים להישאר בחברה שאנחנו בה עכשיו כי עובדי ההנהלה לא עוברים ועובדי הייצור גם לא עוברים לחברת קבלן רק אותנו רוצים להעביר מה אנחנו יכולים לעשות בנידון כנגד העברתנו לחברה החדשה? 0546282219 גיא
