פורום פורום דיני עבודה

ימי מחלה המתחילים בימי מנוחה

במידה והינך עובד יומי /שעתי ימי המנוחה אינם נסרים ולכן יום ראשון הינו היום הראשון אינך זכאי בגישנו לתשלום, יום שני 50% וכך הלאה. במידה והינך עובד במשכורת חדשים ימי המנוחה נחשבים וביום ראשון הינך זכאי ל 50%

הוספת תגובה להודעה