פורום פורום דיני עבודה עבודה מהבית הרעה בתנאי העסקה נראה כי לאחר שנתיים עבודה מהבית הפכה לחלק מתנאי העסקתך והשינוי יכול להחשב להרעה הוספת תגובה להודעה שם: כותרת: תוכן: ברצוני לקבל התראה על תגובה להודעה זו לכתובת המייל אימייל: