פורום דיני עבודה

+ הוספת הודעה

בפורום דיני עבודה לעובדים ניתן לשאול שאלות ולברר מידע משפטי. כאן תוכלו לקבל מידע איכותי, מהימן ומעודכן בכל הנושאים החמים של דיני העבודה. שלכם ובשבילכם, משרד עורכי דין שלום בר.

שלום,
התחלתי לעבוד במקום עבודה מחודש פברואר 2022 בשכר שעתי. ביולי ואוגוסט לא היו צריכים אותי לעבודה.

החל מספטמבר 2022 עד יוני 2023 עבדתי במשכורת קבועה ולא שעתית בסך של 5000 ש"ח.

בפועל יוצא שעבדתי
5 חודשים בפועל בשכר שעתי
ואחכ 10 חודשים במשכורת גלובאלית.

המעסיק לא ערך איתי "הסכם עבודה" וחוץ מטופס 101 לא חתמתי על כלום.
בנוסף לא היה תיעוד של שעות עבודה בפועל ובתלוש תמיד היה כתוב תחת "שעות עבודה" - 40 שעות.

המנהל האישי הודיע לי בטלפון שאנחנו לא מסתדרים ולכן לא נמשיך שנה הבאה - למעשה אני מפוטר. לאחר מכן הודיע לי שהמנכל ביקש לדבר איתי כדי "לסיים יפה" - נערכה פגישה שבה המנכל הודיע לי שלא אמשיך שנה הבאה ע"פ דרישה של המנהל האישי שלי.
למעשה לא קיבלתי זימון לשימוע, לא נערך שימוע.

אני מעוניין לתבוע על פיטורים שלא כדין ורציתי לדעת לאור הותק הנמוך והשכר הנמוך - כמה אני יכול לקבל על סעיף כזה?

הבנתי שעצם העובדה שהמעסיק לא ערך לי חוזה עבודה לעולם אני יכול לתבוע אותו עד לסך של 15 אלף ש"ח על הסעיף הזה.

אפשר לדעת מה הסכומים הריאליים שאני יכול לקבל עבור פיטורים לא כדין ואי עריכת הסכם עבודה?
תודה



הינך זכאי לפיצוי בגין אי מסירת טופס הודעה לעוב דוהפרת חובת השימוע, הסכומים שציינת הינם סכומים מקסימליים וביה"ד יכול להחליט על כל סכום שיראה לנכון, לא ניתן לתת הערכה של תוחלת התביעה במסגרת הפורום ונדרשת פגישה פרונטלית.
טלפון לתאום פגישה 03-5174455



שלום
אני גימלאית,עבדתי כ 4 שנים ותשעה 9 חודשים,ושולם לי שכר פר שעה.קיבלתי פיצויים בסיום העבודה ולא שולם לי פנסיה וחופשה בטענה שלא מגיע לי,ולצערי חתמתי שלא יהיו לי תביעות נוספות.האם יש מקום לדרישה למה שמגיע למרות שחתמתי שלא אתבע.תודה על העזרה וההתייחסות.
תמר



שלום , תקופת הקורונה נדבקתי בקורונה במקום עבודתי הוצאתי תאונת עבודה מביטוח לאומי לאחר מכן סבלתי מלונג קוביד והלכתי לרופאה תעסוקתית שהביאה לי שנה וחצי מחלה במקטעים של חצי שנה. במהלך זה לא היה קשר עם מקקום העבודהלמעט פעם אחת ששאלתי היכן אני עומד ונאמר ל שאני ב"אוויר" . לאחרונה יצרתי קשר עם מקום העבודה על מנת לקבל כספי פיצויים טופס 161 וכו'. נאמר לי שהוצאתי לחל"ת בגלל שלא היו לי ימי מחלה צבורים . לעולם לא דיברו איתי על כך או שאלו להסכמתי . האם חוקי להוציא לחל"ת ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה?



הדשברים אינם חד משמעיים כעקרון נדרשת הועדה מסודרת על יציאה לחל"ת ץוהסכמה של העובד, מכיון שהמצאת תעודות מחלה לא המצאת אישור רופא תעסוקתי ולא פעלת למיצוי זכויותייך, נראה שגם את לא ראית בהעדרותך סיום של יחסי העבודה, ככל שברצונך למצות את זכויותייך מומלץ להגיע להסכמה עם המעסיק.



קודם כל תודה על תגובתך,
אני כן הבאתי למעסיק את האישור מרופאה תעסוקתית.
לקראת סיום האישור ירצתי קשר עם המעסיק ונאמר לי שאני ב"אוויר".ללא תזכור לחל"ת
האם לאור הדברים וההוצאה לחלת ללא הסכמה אני זכאי לפיצוי כספי מעבר למה שהופרש בקרן פיצויים?



הגשת אישור מרופא תעסוקתי אך לא הועשת על התפטורות עקב מצבך הבריאותי



שלום רב.
אני סייעת כיתתית, בבית ספר.
נאמר לי שבשנה הקרובה אני אצטרך להיות סייעת אישית (לא הייתה שיחה מקדימה שאפילו רומזת על עניין זה, לא נשאלתי לגבי רצונותי)
במעבר זה אני אפגע גם בתנאי העסקה (אם זה אומר שאני חייבת לעבוד בקייטנה בחגים, כש בתור סייעת כיתתית אינני מחוייבת לעבוד) ועוד.
וגרוע מזה גם השכר שלי נפגע וכנגזרת מזה גם הפנסיה נפגעת.
האם זה חוקי? ואם לא מה אני יכולה לעשות? לאן לפנות?
בברכה,
אפרת



כעקרון היה צריך להודיע לך על השינוי עד חודש מאי 2023, זכותך להתפטר ולקבל פיצוי פיטורים לאחר התראה כי מדובר בהרעה מוחשית וכן להגיש תביעה על נזקייך, יחד עם זאת מודגש כדי לבחון סיכוי התביעה ולתת המלצה לגבי אופן הפעולה נדרשים פרטים נוספים ופגישה פרונטלית



שלום.
אני פרילנסר , עובד בתחום התוכנה באותה חברה מעל 3 שנים.
בחברה נהוג בערבי חג לעבוד חצי יום עבודה.
לאחרונה עברתי לעבוד בחברה 4 ימים בשבוע ויש אישור במייל שאני אעבוד ימים א-ד, ימי חמישי אני לא עובד בחברה.
האם המעסיק יכול להוריד לי חצי יום שכר עבור עבודה של חצי יום בערבי חג?
תודה.



במידה וצמצמת את היקף המשרה , דרישת החברה להפחתה מקבילה בשכר או בתמורה הגיונית וככל שחלים חגים בימי העבודה או ערבי חג הקיזוז תקין



חוזה העבודה היה מלכתחילה 4 ימי עבודה ויום נוסף עבודה עבור אופציות.
חוזה העבודה עבור האופציות נגמר ונשארתי עם חוזה של 4 ימי עבודה בשכר.
כאשר ימי חמישי מוגדרים כימים בהם אני לא עובד בחברה.

תודה.



כשחמתי על חוזה העסקה, היה סעיף על רכב שבו כתוב - במידה ואתפטר, אצטרך לשלם "עלות קנס לחברת ליסינג יחולו על העובד" ולא היה מפורט מהו הקנס. באותו יום, חתמתי על נספח רכב, שבו לא מופיע שום סעיף על ליסינג מהסיבה שקיבלתי רכב שכור( אם הייתי מקבל רכב ליסינג ורואה את שווי הקנס, לא הייתי על חותם חוזה העסקה) כעבור חצי שנה, החברה רצתה להחליף לי את הרכב לרכב ליסינג והביאה לי חוזה חדש שמיודע לרכבי ליסינג.
ובחוזה היה רשום את עלות הקנס. אחרי שראיתי במה כרוך לקיחת הרכב ליסינג, סירבתי לחתום על החוזה החדש.
אני כבר 4 חודשים עם הרכב ליסינג שסירבתי לחתום עליו, אף ביקשתי שיקחו אותו ויחזירו לי את הרכב הישן(השכרה).
ביום שהודעתי שאני עוזב, התקשרו מהחברה לגבי הקנס שהולכים לקזז לי מהמשכורת האחרונה.
האם מותר להם למרות שסירבתי לחתום על החוזה החדש?
ביום שחתמתי על חוזה העסקה, לא אמרו לי מה שווי הקנס וקיבלתי רכב השכרה שאין עליו קנס.

תודה



נראה כי דרישת החברה אינה מופרכת, עצם העובדה שלא חתמת על ההסכם אינו מבטל את חובתך לפי ההסכם הקודם, מומלץ להגיע עם החברה להסכמה



שלום אני עובד מ 20\11\8 באותו מקום. עדיין לא ניצלתי את ימי החופש רציתי לדעת כמה ימי חופש מגעים לי
כשאלתי הבנתי שצריך לנצל אותם תוך שנתיים מתקרב ל 3 שנים העים יכול להיות שהפסדתי את ימי החופש של של השנה הראשונה ועים כן כמה מגיע לי או שמגיע לי את כול ימי הופש עבור שנים 21-23 לא כולל 23 לנצל בתלוש משכורת האחרון 6/23 מצוין 30 ימי חופש יש לציין שאני מוגדר כעובד שעתי תודה



ימי החופשה ניתנים לצבירה וחלה עליהם התיישנות לאחר 3 שנים בהתאם לכללים שבחוק חופשה שנתית, המעסיק יכול למחוק את ימי החופשה אך עליו להפעיל את זכותו בתום לב ולאחר שנתן לך הזדמנות לנצל את ימי החופשה



התקבלתי לעבודה לפני כשנה וחצי כמנהל חשבונות ראשי, כך רשום בחוזה שהיה עם המנכ"ל הקודם שקיבל אותי לתפקיד.
המנכל התחלף ואני לא בא לא טוב, לא מקצועית אלא ברמה האישית!!
אין מה לפנות לבעלים כי זו רק החלטת מנכ"ל.
מה שעשה אמר לי שאני מנהל חשבונות ולא מנהל חשבונות ראשי, שינה לי את הגדרת התפקיד בע"פ ע"י התנהגות שנראית לעין ע"י כולם, מקטין אותי בצורה פוגענית.
האם זו הרעת תנאים?
גם אם אתפטר ואזכה לאבטלה זה לא מה שיעזור לי, אני רוצה לעבוד ולא להיות להיות מובטל. אני בן 55.
האם יש לי עילה לתביעה בגין הרעת תנאים?



זכותו של המעסיק לשנות את הגדרת התפקיד שלך וזכותך להתפטר לאחר מתן התראה ולקבל את פיצוי הפיטורים, לא נראה כי מדובר בתעמרות ולא נראה כי קיימת עילת תביעה מעבר לפיצויים



האם ניתן לתבוע מעסיק על הפרת הסכם,ואי מתן תלושי שכר בבית המשפט לתביעות קטנות, כתחליף לבית הדין לעבודה ?. ההגשה המקוונת ללא עורך דין בהית המשפט לתביעות קטנות, קלה ונוחה



הוזמנתי לראיון עבודה בחברת מכירות וניגשתי לראיון מזמני ישבתי קרוב לשעה בראיון , מסרתי על עצמי פרטים נחשפתי בפני בעל החברה .
לאחר הראיון בעל החברה אמר שיחזיר לי תשובה בימים הקרובים ,
לאחר שמועד החזרת התשובה עבר חזרתי אל החברה ושאלתי מתי יוחזר התשובה לגבי הראיון עבודה
ואמרו לי להמתין המשכתי להמתין ולא הוחזר תשובה זמן מה.
לאחר מכן ערכתי כמה בדיקות ולפי חוק בעל החברה היה אמור להחזיר עד 14 יום תשובה ולא הוחזר ובעקבות כך אני זכאי לקבלת פיצויים ואפילו לתביעה .
הייתי מעוניין להתקדם בתהליך ולקבל עזרה בנושא בבקשה תודה רבה .



שלום ותודה מראש,

אבא שלי הוא שומר וסייר בישוב בשומרון.
לצורך סיור על גדר המערכת, הישוב רכש רכב מסוג ריינג'ר, ללא מיזוג אויר או חימום. הרכב גם חדיר לגשם, גם לגשם קל.
בקיץ הרכב רותח מחום, ובחורף הטמפרטורות יורדות אפילו מתחת ל-5 מעלות בלילה והקור בריינג'ר בלתי נסבל, במיוחד בנסיעה שאז גם נכנסת רוח וכו'.
והשאלה היא: האם חוקי לדרוש סיור בתנאים כאלו?

תודה רבה מראש!



לפי הוראות החוק מעסיק בענף השמירה מעסיק בשירות ציבורי או בעסק מחויב להעמיד לרשות עובדי שמירה ואבטחה עמדה מקורה או מוצלת המספקת הגנה מגשם ומשמש. העמדה יכולה לשמש למטרה זו בלבד או להיות חלק ממבנה המשמש למטרות נוספות.

בעמדה המקורה יעמיד המעסיק לרשות המאבטח אמצעי חימום או קירור הולמים, בהתאם למזג האוויר ובהתחשב באמצעי החימום או הקירור המקובלים שניתן להפעילם באותה עמדה.
ניתן לטעון כי הרכב דומה במהותו לעמדת שמירה אך איני מכיר פסיקה התומכת בטענה זאת



שלום רב קודם כל תודה על הפורום, רציתי לשאול, אני עובד במקום עבודה מכירתי, שרוב העבודה היא לקוחות נכנסים, ומי שרוצה להגדיל את הבונוס שלו כשנכנסים נגמרים יש גם שיחות יוצאות (שברור שכל עובד מעדיף נכנסים ויש כאלה עובדים שאפילו במחיר של לא לעשות כלום לא מוכנים לעשות שיחות יוצאות), אני לעומת זאת כן משתדל כמה שיותר לבצע גם יוצאות, וגם מקום העבודה מעודד את הנושא באופן כללי... (כל מקום עבודה רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות) חשוב לציין אין מודל תגמול מיוחד ליוצאת לעומת נכנסת, ואני שאני בנאדם מכירתי ובנאדם שאוהב לעבוד מצליח להכניס ביוצאות בלי להגזים בשעתיים מה שעובד אחר יעשה ב6-7 שעות, יש לי מנהלת שממש מתעמרת בי ברמה שכל העובדים כבר אומרים לי שזה כבר מוגזם, שאני נכנסתי למחלקה היה עומס מטורף בלקוחות הנכנסים, נכנסתי ונתתי עבודה, ותוך כמה חודשים העומס התאפס והגיע למצב שאין על מה לעבוד, מה עוד שבמקביל נהייתה ירידה דרסטית בכמות הלקוחות, יצויין כי באותה תקופה קיבלתי יחס אוהד מכיוון המנהלת שלי, וברגע שנגמרה העבודה, בהתחלה היא ניסתה לחייב אותי להוציא רק יוצאות, שעמדתי על הרגליים האחוריות, היא אמרה לי שהיא רוצה להעלות לי את הבונוס אבל היא צריכה "לבחון" כמה אני מסוגל, לאחר אותה תקופה, היא הציגה לי מודל תגמול משפיל בכל קנה מידה, שסירבתי להמשיך כך... ומאז אותו יום, המנהלת דואגת להציף בעיות מול ההנהלה מעליה, לאחרונה הציגו לנו מודל תגמול שבו העלו את התגמול אך יחד עם זאת שמו סעיף שבו המנהל יכול להוריד אחוז משמעותי מהבונוס, במידה והעובד פעל שלא כדין במזיד כשהדוג'שהיא נתנה שהעובד גרם לחברה לנזק של אלפי ש"ח במזיד, עכשיו: לפעמים נתקלים במקרים שבהם מוציאים שיחה יוצאת ללקוח שמסתבר שהוא כבר פנה כנכנס, ואז לרוב מבררים מול המנהלת אם ניתן לבצע את המכירה, בחודש שעבר היה לקוח שלא שאלתי את המנהלת, וקיבלתי על כך הפחתה שנזכיר מיועדת למי שגרם לנזק לחברה ולא עניין פנים ציוותי, אבל יחד עם זאת קיבלתי הוראה בפעם הבאה שזה קורה לבדוק מול המנהלת שלי,כשהמנהלת מציינת: תהיה ישר זה ישתלם לך... וכך קרה שוב, התקשרתי ללקוח שבתחילת השיחה ציין כי התקשרו אליו, אמרתי לו שאבדוק וסיימנו את השיחה וביום למחרת ביקשתי מהמנהלת אישור כיצד לפעול כנדרש, ביום למחרת שאלתי כנדרש, ואז קיבלתי מייל של הפחתה בתגמול בגלל שביקשתי אישור למרות שלא הצעתי לו את השירות (הרי ברור שאני לא יציע לו את זה שוב, על זה נפלתי פעם שעברה) ומה שהכי אירוני בסיפור שכל ההפחתות נובעות מהרצון לפעול ולהגדיל עוד את מעגל הלקוחות... כיצד לפעול בנושא?



שאלתך ארוכה ומורכבת ולא ברור למה בדיוק הינך מבקש התייחסות, זכותו של המנהל לקבוע מודל של תגמול וקריטריונים לתשלום בונוס, זכותו של המנהל להפחית ולשנות את המודלים לפי צרכיו העסקיים, לא נראה כי התאור שהצגת מגיע כדי התעמרות



שלום,
אני מקבלת משכורת לפי שעות.
לפי ההסכם במקום העבודה (ולפי הבנתי גם לפי החוק) שווי יום חופשה נקבע לפי חלוקה ב- 90 של השכר ברבע השנה המלאה ביותר ב- 12 החודשים שקדמו לחופשה. עד לאחרונה לא ידעתי זאת. מסתבר שחישבו לפי רבע השנה שקדמה לחופשה, ולא לפי רבע השנה המלאה ביותר.
1. אני מבינה שיש התיישנות על *ניצול* חופשה.
האם יש התיישנות גם על *חישוב שגוי של שווי יום חופשה*, כאשר אין מחלוקת על מספר ימי החופשה שניתנו?
עד כמה שנים אחורה אני יכולה לבקש מהמעסיק תיקון בגין חישוב שגוי?
תודה רבה.



חופשה מתיישנת לאחר 3 שנים, הנושא של חישוב שגוי שנוי במחלוקת מכיון שניתן להתייחס לחופשה ששולמה כחלף שכר ואז ההתיישנות 7 שנים. לעניין החישוב שציינת מתייחס לעובד בשכר , הינך עובדת במשכורת לכן החישוב של המעסיק כנראה נכון



תודה על התשובה.
1. איפה אני יכולה למצוא פירוט או פסקי דין לגבי המחלוקת שציינת?
2. למרות שהשכר לפי שעות, אופן החישוב מעוגן בהסכם שיש לנו במקום העבודה. בהסכם כתוב שהחישוב יבוצע לפי רבע השנה המלאה ביותר "הכל לפי בחירת העובד". האם זה אומר שהיה באחריותי להודיע באילו חודשים אני בוחרת, או שהמעסיק היה צריך לעשות זאת מעצמו?



קבל תיקון, אני מבין כי מדובר בעובד בשכר שעתי. עובד בשכר שעתי החישוב נעשה לפי רבע השנה הקודם ליציאה לחופשה. במידה ובאותו רבע שנה עבד באחד מהחדשים באופן חלקי, ארק אז פונים לשלושה החדשים הרצופים הגבוהים בשנים עשר החדשים האחרונים, לפי החוק לפי בחירת העובד למרות שהאמירה לא ברורה עד תום, הרי העובד תמיד יבחר את הרצופים הגבוהים.



תודה.
ומה לגבי השאלה הראשונה שלי, כלומר:
איפה אפשר למצוא פירוט או פסקי דין לגבי המחלוקת שציינת שהנושא של חישוב שגוי שנוי במחלוקת מכיוון שניתן להתייחס לחופשה ששולמה כחלף שכר?



שלום
היה בעייה בדלת העבודה ולא יכלו להיכנס לעבודה, ולכן אמרו לנו לא להגיע לעבודה והמעסיק אינו רוצה לשלם, האם המעסיק חייב לשלם ?
תודה רבה



זכותו של המעסיק לקבוע את ימי החופשה מכל סיבה שנראית לו המעסיק אינו חייב להתייעץ עם העובד ו/או לקבל הסכמתו



שלום רב,
התבקשתי להגיע לעבודה בשעה 8:00, היות ואני תלויה בתחבורה, אני מגיעה לעבודה ב7:30 (מקום פתוח) ומחתימה שעות בשעה 8:00 כפי שהתבקשתי. האם זה אמור לצור איזו שהיא בעיה אצל מעסיק?



אין כל מניעה להגיע מוקדם ובלבד ששעות העבודה המשולמות יחלו בשעה 8:00



שלום פוטרתי עקב צימצומים, מצד הדין מחוייב המעסיק לתת חודש הודעה מוקדמת.
מצאתי עבודה חדשה שההתחלה בה היא מיידית. מה קורה במצב שהנעסיק הנוכחי מוותר על הודעה מוקדמת האם חייב לשלם? ובמידה ולא מסכים ואיני צגיעה לעבודה, מה יקרה אז? האם רק לא אקבל שכר או שיכול לדרוש ממני פיצוי כספי בעבור תקופת ההודעה מוקדמת?



במידה והמעסיק מוותר על הופעתך לעבודה , הוא חייב בתשלום . במידה ולא מוותר ואינך מופיעה יכול לדרוש פיצוי , מומלץ להגיע לסיכום



הייתי במחלה 10 ימים, אני עובד קבוע 8 שעות ביום (לא כולל חצי שעה הפסקה שהיא לא בתשלום - נטו 7.5 ),
אני עובד 5 ימי בשבוע מידי פעם 4 תלוי, הנהלת חשבונות טוענת שימי מחלה מחושבים לפי אחוז משרה או ערך צריך להיות לפי יום עבודה מלאשהייתי אמור להשתכר בו באותו יום (7.5 או 8 שעות?) ?

מה נכון?



אם אינך מקבל שכר עבור ההפסקות, כך גם בחישוב דמי המחלה נראה כי הנה"ח צודקת בנושא



שלום.
אני עובד בחברה 5 ימים בשבוע. 8 שעות ביום.
זו לא עבודת כפיים. אני עובד ליד שולחן מול מחשב.
האם מגיעה לי הפסקה? (בתוך שעות העבודה בתשלום)
תודה



הפסקות אינן בתשלום, אינך זכאי להפסקות לפי החוק.



היי
בסוף החודש (יולי), אני עוזבת מקום עבודה לאחר 3 וחצי שנים. אני התפטרתי.
מה מגיע לי מבחינת דמי הבראה? (הם משלמים ביולי דמי הבראה)
מגיע לי שנה שלמה או משהו חלקי?
האם אני מקבלת את זה בתלוש המשכורת האחרון (בשביל זכויות סוציאליות) או שהמעסיק יכול להוציא לי תלוש נפרד עם דמי הבראה ותשלום ימי חופשה בלי הזכויות כי הסתיימו יחסי עבודה?
תודה



הינך זכאית לדמי הבראה יחסיים, התשלום אמור להיות בתלוש השכר האחרון



תודה רבה על תשובתך, אבל אשמח להוסיף לשאלה עוד משהו קטן -
מתוך 3.5 שנים, עבדתי כשלוש שנים כעובדת שעתית עד דצמבר 2022
החל מינואר 2023 עברתי לעבודה במשרה מלאה כעובדת חודשית
דמי הבראה משולמים אצלם ביוני-יולי כל שנה- ואני הרי עוזבת בסוף יולי השנה-
אז אני מקבלת דמי הבראה על 7 חודשים מינואר 2023 עד סוף ולי?
או שאני מקבל מיולי 2022 עד דצמבר 2022 לפי שעתי ואז ינואר עד יולי 2023 חודשי?



דמי ההבראה משולמים באופן יחסי לשיעור המשרה, כדי לתת מענה לשאלתך מה היתרה נדרשת בדיקה של תלושי השכר וגמר החשבון לכל תקופת ההעסקה.



עבדתי בתפקיד של מגייסת, על כל גיוס מוצלח קיבלתי בונוס. לפני כחודש פוטרתי ויש שתי השמות שעשיתי אך לא קיבלתי עליהן את הבונוס כי תקופת האחריות לא הסתיימה.
האם אני אמורה לקבל את הבונוסים כשהאחריות תסתיים למרות שאני כבר לא עובדת בחברה ?
אין לזה התייחסות בחוזה.



היי, התפטרתי מהעבודה ולא קיבלתי בונוס על אדם שהבאתי לעבודה כפי שהובטח לי
הוא עמד בתנאי זמן העבודה אבל לאחר יום מזמן זה, אני התפטרתי מהעבודה וזה לא נגמר בצורה יפה ועכשיו הם טוענים שזה בונוס שהם נותנים רק לעובדים פעילים ואני לא נחשבת לעובדת פעילה יותר
האם הם עדיין צריכים להשלים לי את הבונוס הזה? לא ידעתי שזה רק לעובדים פעילים



במידה ואין הסכם בונוסים או נוהל הקובע אחרת נראה כי הינך זכאי לבונוס



«   «הבא   | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | 71 | 70 | 69 | 68 | 67 | 66 | 65 | 64 | 63 | 62 | 61 | 60 | 59 | 58 | 57    הקודם»   »
כניסה מנהל

Close